reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Tothova

Veronika Tothova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nato, kto som sa snazim prist uz dlho... Snad vam postaci, ze som mlada, usmievava, energicka baba s hlavou plnou snov a idealov, co je v kontraste s mojimirealistickymi sklonmi. Som teda svetlo a tma :) ci zornica a vecernica...(to som este nevyriesila).. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Večný poklad...

Veronika Tothova

Večný poklad...

Neplač, tú dieru nie je až tak vidieť. ozvalo sa spoza jej chrbta. Obzrela sa. Stálo tam dievča so šibalským pohľadom a povzdbudivým úsmevom na perách. Sklopila zrak a smutne sa pozrela na svoju pančuchu, z ktorej zvedavo vykukoval palec. Chceš žuvačku? Mám len jednu, ale podelím sa. povedalo dievča a do dlane jej vložilo polku Pedro žuvačky. Jej už beztak skvelá chuť bola umocnená prísľubom nového priateľstva.

  • 10. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 989x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu