reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Tothova

Veronika Tothova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nato, kto som sa snazim prist uz dlho... Snad vam postaci, ze som mlada, usmievava, energicka baba s hlavou plnou snov a idealov, co je v kontraste s mojimirealistickymi sklonmi. Som teda svetlo a tma :) ci zornica a vecernica...(to som este nevyriesila).. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Opäť skúsiť vzlietnuť...

Veronika Tothova

Opäť skúsiť vzlietnuť...

Skonči to už konečne. napisal jej.  Ale ja to neviem skončiť. obratom odpovedala. Tak to musím skončiť ja. Možno sa tu ešte niekedy uvidíme, maj sa pekne. Neodchádzaj. Musím.. to bolo jeho posledné slová, ktoré patrili len jej.

  • 7. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Môj vzťah k cirkvi...

Veronika Tothova

Môj vzťah k cirkvi...

Na každého určite raz za čas doľahne existenčná kríza. Ja už pár mesiacov tápem v tme a v neistote, hľadajúc odpovede na nezodpovedané otázky. Otázky, ktoré kruto načrtávajú môj vzťah k cirkvi. Otázky, pred ktorými sa neviem skryť.

  • 6. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Co boli, to raz preboli...

Veronika Tothova

Co boli, to raz preboli...

Pamatam si na to, ako keby to bolo dnes. Spominam si aj na vonu oblecenia, ktore viselo v skrini, v ktorej som sedela a dookola opakovala: Nikto ma nema rad. Velke slzy sa mi kotulali po lici a stracali sa v rukave mojho svetra. Nikto neprisiel, ani mama, ktorej objatie a pritomnost som tak potrebovala. Sedela som tam s pocitom opustenosti a vtedy som si uvedomila, ze som na svete sama.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu